bloglovin

nothing to do

ÅRET 2010


Hur har året 2010 varit för dig? – rätt bra
Bättre än förra än året? – vet faktist inte
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – kroatien
Har du flyttat under år 2010? – naaj
Har du hittat en ny låt som du älskar? – ohja, men nu är dom flesta rätt utlyssnade..
I så fall vilken? – många? men typ mikrofonkåt,haha..
Har du kysst en främling? – ja


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – jadu
Har du varit kär? -ja har nog de..
Har du sagt jag älskar dig till någon? – yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Hoppas verkligen inte de.
Har någon i din släkt avlidit? – ja..
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – har vell slagit min bror nån gång..
Varit i slagsmål? – hahah nej?

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? -to much.
I så fall vad? – brytt mig om saker som fått mig må dåligt.
Har du skämt ut dig? – händer ju rätt ofta,så ja
Har du ljugit för en vän?- ljugit? typ en vit lögn kanske?
Har du varit ute en hel natt? – nä inte en hel,
Har du blivit tagen av polisen? – inte tagen
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - kommer faktist inte ihåg hah
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jarå

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på?- en helt vanlig skola
har någon varit elak mot dig i skolan? – haha nej de tror jag inte
Hatar du någon på din skola? - kan inte hata,
Har du gjort något framsteg? – ja 
Haft alla rätt på ett prov? – nej..

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – yeess
Har du förlorat en vän? – nja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? –ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? – no
Har du ljugit för en bästavän? – nope
Har du haft en relation med en vän? –dont think so



Nu ska hag försöka sova ska upp 8 imorgon och gymma me naela så är vell bäst att jag sover nu iguess. Godnatt puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0