bloglovin

nice m



Godmorgon eftersom jag äntligen fick lite tid över till bloggen pga inställd lektion så kan jag ju faktist passa på att uppdatera.

Har ni haft en najs helg?min har vart toppen..mycket fotboll,lite vila.Föressten isöndags hann jag hämta ut en tröja jag lagt undan.Den får ni se sen om jag hinner.Och sen har jag också hunnit köpt hår färg.Vilken färg osv får ni se när det är i mitt hår.Spännande va?Nej nu satan rann tiden iväg måste skynda mig så jag hinner i tid till matten som börjar om en 50 min men jag ska GÅ till skolan..suck.Puss o kram fet banan./s


Kommentarer
Postat av: linna

Snyggt hår!=D

2010-09-21 @ 17:40:23
URL: http://linnajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0