bloglovin

look it

Var ute en sväng igår med några vänner..b.la marielle.Och har bara några få ord att säga om de tamej fan vad kallt de var ute jag tiggde åt mig nåns jacka så jag stod där med dubbla jackor och ändå frös jag som en gris..hah lite komiskt att de blev så här kallt på bara en dag?Nej nu saknar jag sommaren.Eller nej vintern kan komma nu direkt så jag slipper vara udda med att gå runt med tjocka vinter jackor och stora mössor och vantar hah..annorlunda bra?/s Tagen av mig med min kompis cajsas kamera!

Kommentarer
Postat av: hihi

kan du inte visa en bild på dig (sandra) med blondt hår, en med brunt/rött och brunt hår ? skulle va kul att se skillnad! :)



kram.



ps, superbra blogg!! :D

2010-09-26 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0