bloglovin

hate it

Har inte haft nå alls mycket tid till bloggen i veckan.Skolan tar som sagt för mycket tid.Även fasst de går rakt åt helvette för mig just nui skolan.Fick liksom 32 av 81 på ett so test.Bra eller? naej. Tidigare i veckan fick jag noll rätt på orienteringen också oh asso åh.Jag trodde obama var president för hela värden?Asso va äre me mig nu asso???Men men de är bara och kämpa på.Jag vet att jag kan bara jag får lite tid på mig.Allt går och som tur är har ju bara skolan precis börjat har ett helt år framför mig att försöka bli bättre.Enda grejen är att man känner sig otroligt dålig..Puss/S

Kommentarer
Postat av: pauli

ska du hitta på ikv då sötnos?

kram

2010-09-18 @ 12:41:51
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0