bloglovin

A little damp inlägg


bild från nån dag sen .

kom hem från coop nyss va och handla med pappa.
och jag må säga att jag gillar verkligen inte vissa människor t.ex. de som tror att de är bättre och
mer värda änn andra och då ska man frysa ut den ena . det är riktigt lågt tycker jag .
och de som anklagar andra för saker och så när man ställer den mot väggen så ska man
va så oskyldig och låtsas som ingenting hänt .blir riktigt arg på sånt så jag va tvungen att skriva det.
och på lördag ska kanske sandra sova hos mig , hahaha slipper jag sova själv för jag gillar inte alla fullisar som typ bor vid vår port och så får jag umgås med henne :) hörs !/marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0