bloglovin

vrf ska man ställa om klockan igentligen ?

ny duschad efter att vart på träning.Helgen blev riktigt rolig mycket skratt och imorron börjar höstlovet ,Får se vad det blir utav det .Träffa louise en stund idag också , gud stackare vad jobbigt att va sjuk så länge och så , gud du får krya på dig gumman .hahahaha råka gå t träningen en timme tidigare idag för att jag glömt ställa om mobilen men som tur kom jag på det efter en kvart , hahahaha typist mig haha snacka om att matilda och sandra tyckte jag va dum då!Nu ska jag fortsätta nörda dator , hahaha !/m



Kommentarer
Postat av: e l l e n

haahh,för att jag vet inte pappa förklarade förut idag men jag har glömt xd

2010-11-01 @ 00:11:26
URL: http://ellllllen.blogg.se/
Postat av: louise

älskar er !

2010-11-01 @ 13:13:35
Postat av: emeliiens

har inte det ngt med ljuset å göra eller nått? :P haha eller så är det för att året ska "passa ihop" typ som att man ha skottår ibland, haha eller jag vet inte :D

2010-11-02 @ 10:55:03
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0