bloglovin

paradise hotel

Vart med Cajsa idag , gjorde nt mycket men vi hade kul iaf.
Blir att träffa henne på fredag också:)



Och gud jag har värkligen FOBI för insulinsprutor och tillbehör till en sån. asså jag får PANIK bara jag ser den och jag vet nt vart jag ska ta vägen, herregud jag vet inget läskigare asså.Hahaha vi hade ett matteprov idag och så skulle vi göra det 2 o 2 , hahaha och jag och felicia trodde vi fattade frågorna men sen när vi gick igenom de så visade det sig att vi hade helt fel. Och sen så hade vi tagit ett alternativ på en och sen hörde vi att alla andra hade tagit en annan så då ändrade vi och det sluta med att vi fick 3/6 rätt ,  hahaha! massa kul till Nu ska jag gå och göra iordning temaskinen eller vad det heter och göra te sen blir det tv .


Kommentarer
Postat av: your evil sister

DE HETER TEKOKARE DIN APA

2010-10-27 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0