bloglovin

not just three flowers.

Okej jag tycker de låter ap fjolligt att säga bloggtorka så jag förklarar de så här jag har ingen storlust att blogga så mycket just nu.Men som ni ser så ploppar de upp lite inlägg då och då i mellanåt vilket är bra eftersom jag bloggar när jag har lust och då blir det ju bara glada inlägg och inga negativa tråkiga  inlägg hahah and thats wonderful ye ringt?
Tre blommor..med så stor betydelse.Vi saknar dig så vännen,allt kommer bli bra.Ber för dig älskling snälla låt allt bli som vanligt igen.Du är bäst älskling och de kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: LG

jag saknar er hur mycket som helst:''(!!

ni betyder så mycket för mig<3

det gör så ont att inte

kunna träffa er så mycket som jag vill...

ni gör mig helt hel.

2010-10-21 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0