bloglovin

how to save a life

hahahaha jag garvar sönder . vi har besök och nu leker jag och sandra med ida. hahah vi har så kul , asså jag garvar sönder min mage hon är störttskön och mycket smartare änn mig(6 år) kan jag säga , hahaha ! aja vi har fått lypsyl i hela ansiktet in mosat så vi är helt kladdiga och hon säger så mycket så man dör av garv.omg jag vet nt vad jag ska ta vägen asså.

och idag så åkte vi till asköviken , mina händer frös ihjäl asså vi hållde på med vatten och skit sen så skulle jag dricka
min varma oboy då brände jag tungan så nu känns det som om jag har sandpapper i munnen , usch och sen så va det typ lera och is överallt och om man gick på leran kunde man sjunka och fastna så man va tvungen att gräva upp en jag var skit nära på att ramla i och det va en kille som ramla men nt sjunk sen va det en som sjunk typ hela ./marielle;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0