bloglovin

autumn

Okej för en vecka sen så skulle jag skrivit att sommarn var fet bota..men just nu har jag lust att skriva att hösten också är borta..liksom ska de va så att man nästan fryser arslet av sig genom att gå till plugget? då är de INTE höst.Nej välkommen vintern du är så välkommen så..om jag bara hinner köpa nya mysiga halsdukar,vantar och någon enkel varm jacka.Föressten hur mycket har jag inte pluggat idag här hemma? spanska...so...svenska...kemi?min hjärna är så som död.TUR SOM KATTEN ATT VI INTE HAR MATTE LÄXA FÖR DÅ HADE JAG FÅTT ETT SAMMANBROTT.Var så här nära på ma lektionen idag att bara skrika rakt ut hur mycket jag hatade matte..men jag behärskade mig som tur va!/s
Två bilder på mig och amanda sådär i början av sommaren..Och tjena hej här bjuder jag på mig.No makeup..så somrigt så!Perfekt sommar bild va ..saknas bara sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0