bloglovin

hat

INGET ABSOLUT INTRESSANT FÖR ER SOM INTE KÄNNER MIG VÄL ATT LÄSA MEN NI BEHÖVER ABSOLUT INTE ENS LÄGGA NER ENERGI ATT LÄSA DE.MATEN STÅR PÅ SPISEN OCH DE LUKTAR PAPPAS LA CARBONARA..MUMS!VI HÖRS SENARE RIGHT?/s


Varför försöker jag
ens...varför är de ens värt att få er att fatta att ni suger så jävla hårt?

Trött på att få ta eran skit.. att få problem för eran skull,och framförallt höra era jävla dilemman hela tiden.Ärligt talat så skiter jag totalt i era problem,de är somsagt inte intressant alls. Jag har fattat nu att de ni håller på med är så jävla fult,ni skiter i alla andra de ända viktiga är ni.Men vet ni en sak? jag tänker inte längre ta eran skuld för ni snackar så jävla mycket skit och varför ska jag försvara er när ni inte har en enda vettig sak i hjärnan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0