bloglovin

friday evning

Alltso de vart roligare att blogga när jag inte kände något tvång så ja jag kör vell på då när jag endå har lust.Föressten jag har inte nämn att jag hade orienteringstävling igår iskolan va? Iallafall så kom jag på riktigt bra placering 5 plats av alla 7an flickor.Nöjd men endå lite kul äre att jag kom så bra som inte ens hade vikit upp min karta hade inte ens lagt ett öga på den haha jag körde på att följa efter min vän istället gick toppen de också.Hähä.Hade en jätte bra metod jag följde också:

"Jag springer i shorts så jag känner mig tvingad att springa snabbt för jag måste ju  hålla mig varm, och då får jag ju bra tid"
Min metod funkade inte så bra när jag väl kom ut i kylan 2minus grader så vart mina ben knallröda och det sved som jag vet inte vad när kvistar och grenar flög mot mina bara ben.Benen vart knallröda och jag kunde nästan inte röra mig ordentligt och smärtan ÖKADE.Kan ju säga att byxorna åkte på med en gång när jag kom i mål!!!!/sandra


FÖRESSTEN SÅ ÖVERDREV JAG DÄRUPPE JAG FÖLJDE INTE BARA EFTER HENNE JAG KÖRDE LITE SJÄLV OCKSÅ VI HJÄLPTES ÅT MED OLIKA SAKER OCH HON VAR LITE BÄTTRE PÅ ATT LÄSA KARTAN MEN JAG GJORDE OCKSÅ DE IBLAND HAHAHHAH :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0