bloglovin

L

En text till min älskade vän Louise som jag ger alla mina tankar till just nu.♥
Jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen, och vill inget annat en att du ska bli frisk och att allt ska bli bra. Du är värd nåt mycket bättre, du gör allt för alla och är nog värdens mest omtänksammaste människa, så varför ska just du drabbas av skiten? vill bara säga de att du är mitt allt i alla lägen hjärtat. Önskar jag hade möjlighet att vara vid dig oftare. Saknar dig och de vet du!

Bilden har ni sett förr , ingen bild på louise på datorn tyvär..

Kommentarer
Postat av: louise

jag älskar dig bästa vän <3 !

du betyder otroligt mycket för mig ska du veta. jag önskar att jag kunde träffa dig nu. exakt NU!

S+L



men jag kommer till skolan nästa vecka så vi ses då iallafall :D!!

och bara så du vet så har min mobil pajat helt...

sandra, du är bäst!

2011-01-11 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0