bloglovin

questions

Kikade bak i arkivet och hittade en massa frågor vi inte svarat på så jag tog ut några av dom och svarade på dom.Enjoy!


Hur gamla är ni? Jag sandra är 13 år och marielle är 12 år


Har ni strulat? Jag har,om Mariele har får ni fråga henne.


Har ni pojkvänner?Nepp ingen av oss!


Hur ser erat vardagsliv ut?Haha de är ju de vi skriver om?men okej,vi går i skolan,och håller på med aktiviteter på eftermiddagarna som dom flesta sen kanske vi shoppar,fotar,är med kompisar och familj osv..


Är ni på g med någon? Hah,nej jag är inte de och vad jag vet så är inte marielle de heller.


Använder ni smink?isåfall vad för smink? Ingen av oss använder särskilt mycket smink.Men mascara använder vi båda dagligen.På vintern kan de hända att vi har foundation ibland.Cover(täckstift) använder jag ibland också.Men om du menar vad vi har VARJE dag så är de mascara.


Favorit blogg?Isabelle är vi båda överens om. ;)


3 vackraste bloggerskor?Vi tycker ingen av dom som bloggar är så här jätte wow shit  vackra på något sett förutom kenza då. Men måste man välja bloggerskor så blir de dom här..
1.Kenza 2.Isabelle 3.Tyra


Har ni någon tatuering eller piercing? Vi har 2 hål i öronen var!


Favortit affär?Hm är min och marielle tvekar mellan hm eller gina.


Hur kom ni på att starta eran blogg?Det var jag(sandra)som skulle starta en blogg som jag bloggade på när vi var i kroatien (smart som jag vår då tänkte jag inte på att vi inte hade internet där) sen sa jag att min syster marielle kunde få "gästblogga" och sen kom vi på att vi kunde ha en tillsammans ist så då gjorde vi en ny. ;)


Hoppas svaren dög.Kram sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0