bloglovin

bäst friend

Jag har en vän hon är värdsbäst jag litar på henne till 1000 och framför allt hon finns där 24 timmar dygnet om.Hon är alltid där när jag behöver henne och hon är så jävla otrolig.Jag älskar henne av hela mitt hjärta.Kan inte hitta en bättre vän..nu är de min tur att hjälpa henne, att visa hur mycket hon betyder att hjälpa henne när hon behöver mig och framförallt vara där när hon behöver en!Hon är en av mina första vänner hon gjorde mig glad när mina föräldrar skildes vi vart väner och de fanns iallafall nåt positivt den tiden och hon har alltid funnits där.Naela hojas mitt eget kött och blod!♥/ din sandra

Kommentarer
Postat av: naela

Jag älskar dig Sandra..du är världs bäst!

Jag vet att du finns här för mig,men jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig..så många gånger du fått mig vilja fortsätta.

Jag älskar dig granne..du är underbar..

2010-10-13 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0