bloglovin

badupdate

AHMEN SJINGELING.Igår hade jag fullt upp hela dagen.Va och hälsade på mormor på sten o smyckes mässan(mommo var där och sålde) fick med mig lite smått och flått.Efter de blev de hem och göra sig i ording sen runt halv åtta åkte jag och några vänner ner på stan och gick på de där såkallade discot.Var vell helt okej devilssäga bra men inte bättre en bra.Sen kom jag hem runt halv 1.Och idag har jag haft fullt upp också så ja.

Ennu en sak som gör de lite trögare är ju att jag inte har någon kamera nu längre och jag vet inte var mamis är.Me imorgon tar jag mitt lilla pick och pack o drar mig mot papa och papas kamera :D Så då jäklar ska vi ta igenet brava?NU CCCCCCCCCCCCCHILLLA..ELLER NEJ..STÄDA..FUCK :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0