bloglovin

allt händer alltid mig

hahaha måste bara säga att idag i skolan så hade vi charlie och sen sa vår lärare att vi skulle ut då låtsades
jag och mikaela att gå ut men vi stanna kvar där inne och efter 20-25 minuter så kom hon tilbaka och ba:
ojj vad gör ni här? haha då sa vi att vi vart här sen lektionen sluta och hon blev förvånad för hon hade
nt saknat oss och sen gick vi ut efter 25 minuter och då mötte vi en kille i våran klass vi bah : dissare vrf kom
ingen och leta efter oss vi har vart kvar där nere hela tiden , han bah : har ni vart borta? hahaha och jag är ändå den som hörs och syns mest av alla kan jag säga.Och sen när vi skulle gå upp och äta då hade de stängt matsalen
så vi fick ingen lunch och sen hade vi idrott (orkade ingenting)och vi hade nt ätit på 8 timmar så efter skolan drog vi t donken och åt lunch , hahaha och ingen saknade oss när vi var borta :(


Och på idrotten körde vi fotboll och jag hade glömt mina skor och så orka nt jag spela så jag stog i mål ,
hahaha jag som är mest bollrädd ! aja och så bombar felicia på min fot 3 gånger så jag kunde knappt gå och
bollen var ju stenhård.och sen skulle jag låsa dörren så jag smällde igen dörren då hade jag vist haft fingret i mellan
så jag klämde det och det gjorde så sjukt ont och hela nageln gick av , usch !Hahaha jag lyckas alltid med sånt.och i morron ska jag va med cajsa och sova hos sandra på lördag .


Nu ska jag gå och ta choklad av min pappa , hahaha ondskefull jag är ! hahaha förresten jag såg att sandra
hade kommenterat ett av mina inlägg och då skulle jag svara så då kommenterade jag ett av hennes inlägg
och sen skulle jag kolla nått så såg jag att vi fått en kommentar så jag kolla på den , när jag läste den så såg jag att det va jag själv som komenterat , hahaha jag kanske är efterbliven som alla säger att jag är ?!/m:)

hahaha långt inlägg men skit samma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0