bloglovin

varför är det såhär ?

hejsan hoppsan !Sitter nu efter en eftermiddag på stan med vänner och tjockar i mig godis som jag har väntat på sen i måndags , äntligen låter mig pappa öppna det !Har typ tittat på Happy Feet idag i skolan nästan hela dagen , slapp iaf att jobba och filip kan ju inte låta bli att bli förbannad på mina SMARTA kommentarer !Typ som att en fågel i filmen sa att han skulle ringa sin morbror då fråga jag hur fåglarnas telefoner såg ut , och så var det en pingvin som sa att han skulle gå och fiska då fråga jag hur deras fiskespön såg ut (för det finns ju inge träd på sydpolen)Och så såg vi en film om Nya Zeeland och då sa de att det låg nära antarktis tror jag och då fråga jag vart det låg och om det var kallt på alaska men då svarade han att det va en turist ort och det va varmt som i en bastu men han va tydligen ironisk .Och så var det en sån där kiwi fågel som hade en ring på benet då fråga jag om det fanns affärer för djur för han hade ju en sån där fotband .Det tycker inte jag är dumt !:o Jag är fan smart så han ska inte säga nånting !-.- //marielle



Photo by me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0