bloglovin

skrytarn

Okej tjofräs.Känner lite såhär nu,vem fan vill läsa om när jag tränar tränar och tränar? Liksom typ inte många därför väljer jag att uppdatera mindre .. men med lite roligare inlägg eftersom jag är intresserad av både mode musik och foto så kommer jag skriva om de när jag hinner imellan all skola och all träning som tar upp väldigt mycket tid just nu. Hörs när vi hörs.Om inte innan första advent på söndag så önskar jag er en super mysig ljusdag.
Måste dock få skryta lite ... jag sprang hela 7 kilometer idag ..utan att dö för den delen också.Känns ju faktist grymt bra nu.Skryyyyyyyytarn då./s
nikon d 3000,original objektiv. /bild tagen av en släkting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0