bloglovin

något

Förlåt så himla mycket för denna sugiga uppdatering. För min del är det tidsbrist och brist på fantasi, beror nog på att de är sista veckan i skolan och allt ska in och vara klart innan onsdag då avslutningen är .

Men iallafall till de jag skulle säga, det här är första gången på denna blogg då jag skriver rakt i från hjärtat, självklart är ja alltid ärlig men brukar inte dela med mig av alla tankar då jag vill ha ett privatliv men detta är bara några åsikter som jag tror och vet att fler tycker.

Vi kan börja såhär , nu i år har rasistmen varit en rätt stor grej från båda hållen, vissa utländska säger rasist så fort man säger i från , så fel för visst ska man kunna säga nej till en utlänsk utan att vara en rasist? och sen har vi dom som säger jävla blatte ,neger , turk osv såfort de händer nåt som en utlänsk är inblandad i, också så fel!Beteende och åsikter har inte med ens ursprung att göra, om en svensk sjunger svnationalsången så ska vell ingen utlänsk ta illa vid sig? och om en utlänsk bär brunkräm så ska vell fan inte en svensk komma med nåt spydigt om att utlänska inte kan ha de? vi är ju förfan lika mycket människor allihopa. Vi kommer från samma jävla värld börja insé att vi alla är från samma planet oavsett utseende.Alla är olika men fan lika mycket värda att bli behandlade som en människa!



Och nej detta är inget rasistiskt eller nåt mot svenskar, jag är både svensk och utlänsk så ingen behöver tycka nåt om att jag är rasist eller svenskhatare. Bara åsikter , ni vet sånt alla har rätt till? hörs /s :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0